Realizacja zamówień:
Jak można zamówić dany posiłek?
1. Zamówienia przyjmujemy do realizacji telefonicznie pod numerami telefonów umieszczonymi na stronie w Kontaktach.
2. Zamówienia realizujemy od god. 8.00 do godz. 11.00 na ten sam dzień.
3. Ceny na dany asortyment produktu obowiązują wg cennika zamieszczonego na stronie w przypadku zamówień specjalnych cena pozostaje do negocjacji.
4. Realizacja zamówień nastąpi w danym dniu pomiędzy godz. 11.30 a godz. 16.00.
5. W przypadku realizacji specjalnych godzinę dowiezienia produktu można ustalić indywidualnie.
6. Zamówienia na asortyment dań realizujemy z zakładek menu : "Jadłospis aktualny" , "Dania extra", "Świat sałatek" , "Świat pierogów" i inne wg. cen podanych na stronie.
7. W przypadku błędu zaistniałego po naszej stronie tz. "inny dowieziony posiłek niż zamówiony" i podobne uzgadniany jest rabat 50% lub dowiezienie posiłku poprawnie zamówionego w godzinach późniejszych.
8. Dodatki takie jak zupa i dodatek warzywny obowiązują wg Jadłospisu aktualnego.
9. W przypadku zamówienia specjalnego "np. inne menu na życzenie Klienta "przyjmowane jest dnia poprzedniego w godzinach 9.00 do godz. 16.00.
10. W przypadku zamówienia większego niż 10 porcji np. konferencje, żywienie grupowe przyjmujemy zamówienie dnia poprzedniego w godzinach od 9.00 do godz.16.00
11. Wszelkie reklamacje, uwagi Klienta powinny być zgłaszane drogą e-mail na adres karol.skrzypczak@kosmo-holding.pl lub telefonicznie 664430400 w godzinach od 7.00 do godz.18.00
12. Zastrzegamy sobie odpowiedzi na reklamacje 14 dni od dnia zgłoszeniu po wnikliwym zbadaniu danego tematu.
Jak można zamówić dany posiłek?
1. Zamówienia przyjmujemy do realizacji telefonicznie pod numerami telefonów umieszczonymi na stronie w Kontaktach.
2. Zamówienia realizujemy od god. 8.00 do godz. 11.00 na ten sam dzień.
3. Ceny na dany asortyment produktu obowiązują wg cennika zamieszczonego na stronie w przypadku zamówień specjalnych cena pozostaje do negocjacji.
4. Realizacja zamówień nastąpi w danym dniu pomiędzy godz. 11.30 a godz. 16.00.
5. W przypadku realizacji specjalnych godzinę dowiezienia produktu można ustalić indywidualnie.
6. Zamówienia na asortyment dań realizujemy z zakładek menu : "Jadłospis aktualny" , "Dania extra", "Świat sałatek" , "Świat pierogów" i inne wg. cen podanych na stronie.
7. W przypadku błędu zaistniałego po naszej stronie tz. "inny dowieziony posiłek niż zamówiony" i podobne uzgadniany jest rabat 50% lub dowiezienie posiłku poprawnie zamówionego w godzinach późniejszych.
8. Dodatki takie jak zupa i dodatek warzywny obowiązują wg Jadłospisu aktualnego.
9. W przypadku zamówienia specjalnego "np. inne menu na życzenie Klienta "przyjmowane jest dnia poprzedniego w godzinach 9.00 do godz. 16.00.
10. W przypadku zamówienia większego niż 10 porcji np. konferencje, żywienie grupowe przyjmujemy zamówienie dnia poprzedniego w godzinach od 9.00 do godz.16.00
11. Wszelkie reklamacje, uwagi Klienta powinny być zgłaszane drogą e-mail na adres karol.skrzypczak@kosmo-holding.pl lub telefonicznie 664430400 w godzinach od 7.00 do godz.18.00
12. Zastrzegamy sobie odpowiedzi na reklamacje 14 dni od dnia zgłoszeniu po wnikliwym zbadaniu danego tematu.