Realizacja zamówień:

Jak można zamówić dany posiłek?

1. Zamówienia przyjmujemy do realizacji telefonicznie pod numerami telefonów umieszczonymi na stronie w Kontaktach.

2. Zamówienia realizujemy od god. 8.00 do godz. 11.00 na ten sam dzień.

3. Ceny na dany asortyment produktu obowiązują wg cennika zamieszczonego na stronie w przypadku zamówień specjalnych cena pozostaje do negocjacji.

4. Realizacja zamówień nastąpi w danym dniu pomiędzy godz. 11.30 a godz. 16.00.

5. W przypadku realizacji specjalnych godzinę dowiezienia produktu można ustalić indywidualnie.

6. Zamówienia na asortyment dań realizujemy z zakładek menu : "Jadłospis aktualny" , "Dania extra", "Świat sałatek" , "Świat pierogów" i inne wg. cen podanych na stronie.

7. W przypadku błędu zaistniałego po naszej stronie tz. "inny dowieziony posiłek niż zamówiony" i podobne uzgadniany jest rabat 50% lub dowiezienie posiłku poprawnie zamówionego w godzinach późniejszych.

8. Dodatki takie jak zupa i dodatek warzywny obowiązują wg Jadłospisu aktualnego.

9. W przypadku zamówienia specjalnego "np. inne menu na życzenie Klienta "przyjmowane jest dnia poprzedniego w godzinach 9.00 do godz. 16.00.

10. W przypadku zamówienia większego niż 10 porcji np. konferencje, żywienie grupowe przyjmujemy zamówienie dnia poprzedniego w godzinach od 9.00 do godz.16.00

11. Wszelkie reklamacje, uwagi Klienta powinny być zgłaszane drogą e-mail na adres karol.skrzypczak@kosmo-holding.pl lub telefonicznie 664430400 w godzinach od 7.00 do godz.18.00

12. Zastrzegamy sobie odpowiedzi na reklamacje 14 dni od dnia zgłoszeniu po wnikliwym zbadaniu danego tematu.